Avui a classe de comunicació hem vist diferents maneres de captar l'atenció de la gent alhora de llegir o d'explicar alguna cosa. La primera manera, és fer un joc de mans: comencem amb la mà esquerre contant cap en darrere(10, 9, 8, 7, 6) i continuem amb l’altre mà(5,4,3,2,1) un cop hem acabat de contar, formulem la pregunta següent: 11 dits?. La segona, utilitzem també el joc de dits, cantem la cançó de 15 són 15 mentre marquem el ritme amb els dits posats damunt el cap. Una altre manera, però aquesta seria més aviat adreçada a nens no a adults, seria dir: qui m’escolti que es toqui el nas, qui m’escolti que es toqui l’orella... anem afegint diferents parts del cos fins que hi hagi silenci. Un altre seria dir: això mola, tremolaaa(tres vegades seguides i acompanyat d’un gest).
Cap al final de la classe hem vist unes imatges que acompanyaven un poema, per cert molt maco, que deia així:
Pitroig, no has pas vist un paradís tot verd
on el meu cor, soliu, pensa que es perd,
lluny de les boires de tardor
enmig d'un prat tot ple de flor?
Désprés, tenin com a refrent aquest poema, hem agut de crear-ne un inspirant-nos en unes imatges que la Roser ens ha passat( un bosc, una fulla i un flor). El resultat ha sigut el segënt:
Flor de neu
tu que mires amb tendresa
enmig de tota fulla espesa
diguem on ets?.
No hay comentarios:
Publicar un comentario