El nostre treball tracte de com els mestres s'han de possar al dia sobre les noves tecnologies, ja que els nens cada vegada les dominen més i están més al dia dels nous procesos de la informàtica i tot el que hi fa referència a ella. La pregunta que ens fem és: en aquest cas, qui és el docent l’alumne o el mestre?
Aquest treball ha estat realitzat per: Rocio Carnero Jodar, Alba Cicharik Galduf, Marina Macarulla Martí, Laura Moreno Ortega, Alejandra Santamaria Ostos i Anna Selma García.
Aquest treball ha estat realitzat per: Rocio Carnero Jodar, Alba Cicharik Galduf, Marina Macarulla Martí, Laura Moreno Ortega, Alejandra Santamaria Ostos i Anna Selma García.
Per fer-lo hem decidit entre totes, organitzar-nos de la millor manera i hem pensat que el millor, seria repartir-nos la feina entre les sis però sense oblidar que el treball és amb grup i totes hem d'ajudar-nos. Hem decidit que una de nosaltres realitzarà una entrevista a una mestra fent-li algunes preguntes que ens hem formulat quan hem lleguit l'article del treball, una altra farà un resum de l'article que hem escollit, una altra cercarà més informació per ampliar la que tenim, també farem una intervenció fent referència a l'entrevista i a l'article resumit.
La meva aportació en aquest treball ha sigut fer-li una entrevista a una mestre de primària. La meva companya Anna també ha fet una entrevista a un mestre, però en el seu cas era un mestre que treballa amb nens d'educacioó especial. M'ha semblat molt interessant, ja que com deia aquest mestre la gent es pensa que per ser nens discapacitats no poden interactuar amb les noves tecnologies; i això no és així ja que els hi ajuda en el seus aprenentatges. La marina ha fet un resum de l'article fent una aportació personal basant-se en les entrevistes que hem fet jo i la meva companya Anna. Les altres tres companyes: Rocio, Laura i Alexandra han ampliat la informació de les TIC posant in vídeo o un article relacionat amb el tema.
Com a valoració personal dir que al principi ens va costar trobar un tema sobre el qual poder argumentar-lo i del que tinguéssim uns coneixements previs per a poder-ho fer. Vam decidir escollir algun tema que estigués relacionat amb l'educació, ja que vam pensar que ens seria molt més fàcil a l'hora de fer les nostres pròpies reflexions perquè tenim molt més coneixements, ja que en un futur serem mestres i ens trovarem amb aquest problema a les aules. També dir que un mestre no pare mai d'estudiar, sempre està en constant reciclatge fent cursets per poder estar a l'altura dels seus alumnes i evitar que així que ells sàpiguen més que el mestre.
No hay comentarios:
Publicar un comentario